savci

kapustňák
Kapustňáci jsou neobyčejní tvorové, jejichž domovem jsou slané i sladké pobřežní vody. Pro jejich přežití je v zimním období zásadní dostatečně teplá voda a z dlouhodobého hlediska ohleduplný přístup ze strany člověka
paraziti
Parazité nemusí být pro své hostitele nezbytně škodliví a často jsou jednou z hlavních hybných sil fungování určitého biotopu. Cizopasníci dokáží změnit chování svých hostitelů a donutit je k činům, které zásadně ovlivňují život dalších volně žijících živočichů
koně souboj
Utajované nevěry a vraždy novorozenců. Scény jako z filmového dramatu jsou nedílnou součástí života koní. Často ale nejsou na vině klisny ani hřebci, ale spíše lidé
geny
Dlouho byli vědci přesvědčeni, že nové dědičné vlohy získávají pozemské organismy více či méně důkladnou inovací vlastních genů. V poslední době ale přibývá důkazů o tom, že významným zdrojem genetických novinek jsou dary, výpůjčky a krádeže
Delfín kapverdský
Už více než deset let cestuji po celém světě a nořím se do modré říše motivován obdivem ke kytovcům. Nasávám detaily jejich ladnosti a dokonalosti a stále se nemohu nabažit. Delfíni kapverdští patří z mnoha důvodů k mým oblíbencům